måndag 1 december 2008




hej =) sitter hos tobbe just nu, han har just bytt skoter. igen! Men hans förra drog så jävla mycket soppa! hehe.. vi ska snart till nina och fika=) Sen ska jag väl hem. Mamma är ganska sur på mig eftersom jag inte orkade upp till skolan imorse! Men seriöst, jag var död. Helt jävla död alltså.. kändes som att jag inte hade sovit på flera veckor! När klockan ringde imorse kändes det som att jag hade sovit i en timma. Men ska inte hålla på sådär, jag behöver plugga! har engelska prov på fredag.. hade alltså ig i engelska i nian! Men nu säger annika att jag ligger på vg. Och jag ska plugga så jag får mig ett vg och gör mami stolt =) Men det är inte precis lätt att gå från ig till vg! Men ska göra ett gott försök. Nu blir det lite tv, sen drar vi med skorren till nina! Puss och hej.

bilder från i fredags finns nu på min pixbox > newberg

Inga kommentarer: