lördag 6 december 2008

mysig lördag

var då på öppet hus idag som sög kuk=) For hem rätt fort. Eller till tobbe =) Var hemma hos han ett tag, sen ringde mamma och fråga om jag ides köpa nå beasås innan vi skulle komma, :) Så det gjorde vi, tog bussen till ica, köpte de, sen gick vi hem till mig, åt min favorit mat =D Kött,gratäng,sallad,vitlöksbröd,kall beasås + cola! Finns fan inge godare! så det satt sig fint.. :) Sen la vi oss i tvrummet och slog på en film=) Frostbiten? fan vad kass film, eller den var mest sjuk! haha, efter det for vi med mamma på ica och köpte candy,popcorn och ännu mer cola=) Vet inte hur många 1,5 liters drickor mamma har köpt sen igår? ja, det är ju nåra stycken iaf. Men det gör inte mig nå;) haha.. tjockade oss och kollade narnia ett tag :) Sen började vi gå till tobbe. :) Och nu ska vi se ännu mer film, tjocka oss med banan och choklad, åååhhh. jag får dåligt samvete.. fan vad jag har ätit idag =p aja.. skitsamma. det är lördag så! ;) hehe. Men nu ska jag mysaaaa...

nås på telefon, kysss

Inga kommentarer: