onsdag 24 december 2008

<3

åh vad mysigt med jul!

for till farmor runt två tiden =) Åt världens goaste julmat + efterrätt =) firade då med släkten från pappas sida :) Det var jättetrevligt. Sen runt 6 öppnade vi julklappar :) Men vi hade ju öppnat alla våra. Eller dom vi skulle få av mamma och pappa iallafall. men fick av farmor och faster också :) hihi..

det jag har fått är
pengar
presentkort
playstation2
guitarhero 1&2
singstar + två singstar skivor
parfym
massa smink
på fyllnig på mobilen

så nu är jag nöjd =D Nu är det bara att shoppa :)

haha, ska snart gå ner och sjunga halsen av mig med sara =D sen ska tobbe komma hit eller så ska jag fara till han =) får se. Och imorgon tjänar jag 200-300kr för att sitta barnvakt =D så det är ju bra.. men nu ska jag dra, kanske skriver sen.

ha en forsatt trevlig jul! <3
puss

Inga kommentarer: