fredag 5 december 2008

fredag

sitter hemma nu :) Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade då engelska prov =) Stannade kvar i skolan i typ en halvtimma efter vi hade slutat för annika skulle rätta mitt prov, och jag blev så förvånad så jag trodde jag skulle svimma, asså jag fick VG? kan ni fatta. madelene nyberg får vg i engelska! Haha, fan vad glad jag är :) i åttan och nian har jag svävat mellan ig och g. Jag är jävligt nöjd. Hade 82.5 procent av hundra. :D Så nu ska jag hålla i det hära, det kan jag lova er :) hehe.. nog om det =D Idag blir det myskväll hemma framför tv,n :) Blir att se idol, och någon film =) ska fråga mamma om hon bjussar på en peng också, för jag måste ha hårfärg :( ser ut som en grottmänniska typ med min fula utväxt ;) haha.. men nu srev amandala på msn, ska vara social med henne =) Jag skriver senare. Puss

såhär jag är jag nu, haha

Inga kommentarer: