torsdag 11 december 2008

trött

jajamen, jag är helt slut.. Kanske för att jag knappt sovit något inatt. Har legat och haft så jävla ont i magen så det var fan omöjligt att sova! Men iallafall.. efter skolan for jag till tobbe :) Såg på tv åså, sen vid fem for vi och hämtade tobbes mamma, for på max och åt =D gott var det! sen for vi vidare till therese som fyllde år =) Var där och sociala ett tag. Sen for vi hem till mig, jag sprang bara in och hämta mitt smink,rena underkläder och lite sånt där som jag behöver! så hämtade jag kameran också=) Ska på hertsöskolans luciatåg imorn, ska fota min lillasyster när hon är tomtenisse ^^ haha.. tobbe skulle följa också =) sen är det ju lussecupen imorn också, ska väl förbi och kika där! :) jaja.. nu sitter vi och lyssnar på hockeyn :) djurgården - luleå, 0-1 :D heja luleå =D=D=D sen blir det att se film och så småningom sova! För jag är skitrött.. aja.. kanske uppdaterar sen, får se om jag känner för det ;) Pussar på er.

Inga kommentarer: