söndag 14 december 2008

tidsfördriv

JAG ÄR:
Blyg: nja, sådär
Smart: ibland
Långsam: nee
Stressad: nä
Tålmodig: ja, ganska
Djup: sådär
Öppen: jadå
Ärlig: oftast
Positiv: nästan alltid
Rolig: hah, njaa.
Ansvarsfull: lite;D

(VÄNSKAP) JAG HAR:
Svikit en kompis: ja..
Förlorat en bästa vän: jo,
Sagt att jag älskar en kompis: jadå:)
Sovit med en killkompis: jaa
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: japp
Slagit en kompis: mjo
En kompis som vet allt: nej
Berättat hemligheter: Ja

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: jaa
Krossat någons hjärta: jo,
Gett någon ditt hjärta: ja det har jag
"Playat": jo, förut
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja =)
Sagt att jag älskar någon och ljugit: nja, tror inte det.
varit otrogen: ja, en gång och aldrig mer.

FAVORIT:
Låt just nu: ingen typ
Pryl: mobilen och datorn.
Film: a walk to remember
Bok: hm, vet ej
Lärare i skolan: alla som jag har nu. så jävla shyssta
Plats: vet inte riktigt, hemma tror jag.
Frukt: banan

JAG HAR:
Sytt: ja
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: haha, yes
Sjungit i duschen: jadå
Hoppat bungyjump: nej,
Fobi för något: trånga utrymmen, mörkrädd, sprindlar osv.
Sett någon dö: nej,
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: japp

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Tala
Vatten eller cola: Cola
Nagelbitare: ibland
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: båda
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: båda
Festa eller softa: beror på
Sommar eller vinter: sommar&vinter
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: Lampa
Övervikt eller undernärd: undernärd
Kärlek eller vänskap: vännerna går före, men eftersom jag trivs så bra i mitt förhållande måste jag säga båda.
Bio eller hemmakväll: hemmakväll
Gillar någon just nu?: jaa


HAR DU:
snattat mer än 3 ggr: hm, tror inte det
gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: men nae
mobbat någon: vet inte.. klarar typ inte av sånt. tycker de är taskigt.
kollat på porrfilm: hahah, mjo, men inte ensam!
tyckt att en lärare är het: jaa, eller, han är mer gårdsledare, alla vet nog vem jag menar;)
tagit nakenbilder: nee
kysst någon: Ja
skänkt pengar till behövande, hur mkt: tror icket det.
hjälpt någon som har druckit: jaa
koss hörlurar: ursäkta?


BRUKAR DU:
skolka: kan hända
kolla på sexprogram, vilka: nej
spana in de av ditt eget kön: hah, nej
lyssna på samma låt 36645 ggr: nej
bli röd som en tomat när du blir generad: nee
ljuga varje dag: nej
sminka dig mycket: sådär
spela extra hög musik för att störa andra: nej
bli kåt av massage: beror på vem ;)
lyssna på hiphop: jaa


VÄLJ:
dator eller tv: Dator
kompisar eller flick/pojkvän: båda
falukorv eller grillkorv: båda
en kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: svårt
sexnoveller eller porrfilmer: vet inte

HUR:
bra är du i skolan på en skala 1-10: hm 6/7 kanske =p
flirtar du: ne, har pojkvän så ja håller mig till honom.
många ggr har du färgat håret: måånga gånger
dricker du te (mjölk, socker): dricker inte te,
länge sover du på natten: beror på


VEM:
av dina föräldrar gillar du mest: båda,
köper dina underkläder: Jag
stör du dig mest på i din omgivning: vet inte,
tog på dig sist: jag själv ;D
tyckte du synd om senast: bra fråga
fick du en kram av senast: tobbe
är din idol: ingen

Inga kommentarer: