torsdag 4 december 2008

a million miles away


hej :) uääh, när jag väl var hemma från skolan så hade jag typ en flod i skorna:) så jättemysigt. less jag blev då, haha =p jajustja, ni vet den där tjocka äckliga gubben som alltid sitter på hertsöbussen, han med fetprillan. Asså.. det var inte mycket folk i bussen, och det fanns flera tomma platser,men det sägs att han är intresserad i småbrudar. Och såklart kom han och satte sig brevid mig. jag höll på dö, illa lukta han också! Så satt han med armbågen mot mig, jävla cp, det gjorde fan ont. Också kom han fram med facet ba: vad är klockan, jag ba.. ehh.. tio i två? Asså jag höll på dö, han var så äcklig. Kunde inte byta plats heller för att han tog typ upp mitt och hans säte. Herregud, sen trodde jag mitt hjärta skulle hoppa ut, Typ direkt efter bredviken kommer ju kyrko, och då plinga han och kolla på mig, och jag hoppar alltid av där? jag tänkte ba; shit, ska han av här? omg.. så när bussen stanna så klev han upp och flyttade på sig, så gick jag ut, men han hoppade inte av? hur fan kunde han veta att jag skulle av? fan så läskigt det var. Aja, om han sitter på hertsöbussen ngn mer gång jag åker. Ska jag se till att inte sitta själv. För han ska då fan inte sitta brevid mig nåmer. HAHHA =p jani, vad ska man säga:P Jag ska iallafall äta nu=) Sen ska jag fara ut med frida, sen klockan 9 tar jag bussen till tobbe =D ska plugga där ett tag, sen blir det mys och film =) Men jag skriver sen när jag är där, pussheej!

Inga kommentarer: