onsdag 3 december 2008

gamla bilder på mig

hittade bilder på mig genom åren =D så tänkte ladda upp några för skojs skull =D

men nu först ska jag skriva några rader. Det blev inge skoter ikväll.. för när jag väl var hos tobbe så började regna ännu mer, okej.. det var inte mycket.. men det blir så jävla blött och köra skoter då. Så vi la oss och kollade nå avsnitt av greveholm =D sen vid nio kom mamma och mötte mig så gick vi hemmåt =D och när jag kom hem så gjorde jag kvällsfika, satte mig här och kollade dom fyra sista avsnitten. fan vad bra det är =D=D=D mysteriet på greveholm är fan den bästa julkaldern nånsin=D Och imorn ska vi ladda hem pellesvanslös=D hahaha.. jaja, nog om det =D sitter med högtalar telefon och pratar med min babe nu =D han sitter och fixar med sin nya dator, ovanligt? nae. haha ;D men nu ska jag väl ta och ladda upp nå pics? ja.. sen läsa bok, och sova =D pösss













ojdå, det blev ju nåra stycken! hehe.. men jag ska ladda upp bilder
på mig och vänner sen, gamla som gatan =D men de får bli imorn eller nå.
nu - sängen! Godnatt!

Inga kommentarer: