onsdag 17 december 2008

en vecka kvar

om en vecka, är det jul! fast jag har ingen julkänsla alls.. men det kanske kommer om jag har tur. Är ju sjuk också, orkar inte göra någonting. Var hemma från skolan idag.. fårse om jag pallar fara imorgon. Men jag vill, för jag har musik =D Men om jag far så måste jag ta det lungt hemma sen, för på fredag blir det ju bio och middag med älskling.. men vi vet inte vilken film vi ska se, jag vill se twilight, men han vill se yesman.. =p så vi får väl se..för mig spelar det egentligen ingen roll, så kanske ser yesman. Tobbe ska iallafall komma hit på ett tag, och mysa och se film :) föressten,är det någon som har något bra filmtips? ;b säg till isf.

Men nu ska jag äta något, har inte ätit någonting på hela dagen,eller jaa, vaknade typ halv treee..så det är inte så konstigt. men jaja.. jag uppdaterar sen sötnosar. Kyss

Inga kommentarer: