söndag 14 december 2008

söndag

trevlig kväll igår på lussecupen också =) Var mest med frida,joel,amanda :) och med tobbe å henri också. Kollade lite matcher, spelade biljard osv :b var najs. Men annas klass åkte ut i åttondelsfinalen :( men dom var ändå bra! sen vid halv 12 ringde mamma och bad mig köpa typ 10 cola. Dom festade hemma med nå folk och hade slut på grogg virke, så jag köpte 10 cola åt henne =b haha.. så gick vi hem. Jag & tobbe såg en svinkass film som ändå va bra. Menmen..

idag vaknade vi halv tre.. käkade pizza och drack cola till frulle! haha, gott! Sen tog jag bara på mig på kläder, borsta tänderna och så gick vi till tobias :) Så nu ska vi ut och åka skoter =D så kul, jag tror jag ska köra lite idag också:b de e roligt. Sen blir det tv tittande och candy ;) mums! Jag skriver senare ikväll när jag är hemma :b yeah! Puss

Inga kommentarer: