måndag 1 december 2008

<3<3<3

Sitter hos älsklingen nu, fick sova här efter lite gnat och tjat! ;) Jag lovade mamma att ta mig upp till skolan imorgon :) men det blir nog inga problem för jag sitter och längtar till skolan nu? haha.. vet inte varför. men känns som att jag behöver plugga riktigt hårt och hinna med mycket imorgon.. och det känns inte ett dugg jobbigt. Men det gör det säkert imorgon! Fårvälse hur humöret är imorgon. Men jag får hoppas att det är på topp! Nåja, ikväll har jag tobbe och anna varit hos nina och fikat =) kaffe,saft och bulla, det var nice! :) sen hem till mig.. packade mina grejer jag skulle ha med mig hit :) Men nu blir det tv, eller så ska vi ladda ner mysteriet på greveholm? haha, vi satt och snacka om julkalendrar som vi tkr är bra hos nina, jag och tobbe har beslutat oss för att greveholn och pellesvanslös är dom bästa, så vi ska väl ladda ner både och. men jag skriver imorgon, så får ni se om jag klarat av att hårdplugga ;D haha.. intressant? nja, kanske inte! men ändåå..

sweet dreams ;) pussss

Inga kommentarer: