söndag 30 november 2008

ett ljus,tre kvar!

jajamen.. första ljuset i ljusstaken har tänds! så nu är det bara 3 kvar. sen är det jul=) Fyfan vad mysigt.. älskar den här tiden:) men efter jul/nyår vill man bara ha sommar! men det kommer nog att gå fort.. :) Jaja. kan berätta lite om idag.. jag vaknade klockan elva. Hoppade direkt i badet, och sedan gjorde jag mig klar :) Sen Kom tobbe och hans familj och hämtade mig=) For till therese för hennes son fyllde ett =) Så det blev fika åså! det var trevligt.. sen släppte dom av oss i stan=) Jag och tobbe gick och käka på max, jag var så jävulst sugen.. :D så det satt bra i magen;) Sen gick vi till lagerhouse, haha.. jag köpte en kortlek;D sanning och konsekvens - den elaka versionen! Kul att ha på partyn åsånt :b Och just nu sitter jag bara här hos babe och tar det lungt. Vi har nyss varit och kört skoter :D fyfan så kul det är, när det går fort och det bara kittlas i magen=D vilken känsla! Så underbart kul! Men dock ramlade jag av när han burka! HAHA! men jag skrattade bara! jaja.. alldeles strax börjar andra avenyn <3 så det blir mys med babe och en fet godisskål till;) perfa! Men jag skriver imorgon.. pusss!


tobbes skorre.

Inga kommentarer: