söndag 21 december 2008

söndag

trevlig kväll igår =) var hos jonna då, det var först jag jonna frida camilla och tobbe. Inte min tobbe då=p Så vi käka tacos och sånt. Sen kom det massor av folk dit, och det var trevligt. ;D Min älskling och hans kompisar kom också förbi =) Sen for jag ut och åkte bil med tobbe,pekka,jimmy och jocke! var bara och gled överallt och ingenstans..

sen vid två var vi hemma hos tobbe. däcka rätt så fort..
Vaknade idag typ klockan tre? Tobbe ville inte väcka mig.
Så jag gick och duschade direkt, sen efter ett tag kom
pappa och hämtade mig =D Så nu har jag ätit åså :)
kanske följer med till tobbes mormor sen=)

blir nog att baby sover hära :)
film och mys, ska bara ta det lungt idag.

skriver sen. Pusssss

några bilder från igår finns på pixbox > newberg!
men det kommer fler när camilla har skickat.

Inga kommentarer: