tisdag 23 december 2008

30 min ifrån

om 30 minuter är det julafton :) Asså just nu är jag som ett litet barn som inte kan sova. hahah, det är alltid så, kan inte sova natten till jul. vet inte varför :) kanske för att jag älskar julen så mkt? =b eller älskar och älskar, tycker om iallafall :) haha.. det blir iallafall att öppna julklapparna hemma med hela familjen när mamma kommer hem från jobbet klockan ett. Sen ska vi fara till farmor och fira med släkten från pappas sida. Och dom träffar man ju inte så ofta så det ska bli riktigt trevligt =)

aja, ikväll vid kl 6 typ? gick jag och frida mot gården och kollade om det var öppet, men det var det icket. Så då gick vi in på ica och handlade åt min mor :) sen köpte vi två ljus, för vi bestämde oss att fara och tända ljus för denise som har gått bort.. =/ fyfan så hemskt att sånt ska hända. Kände henne inte, men ändå.. känns ju ändå tråkigt när alla omkring en är ledsna.. tex frida =/ var där som ett stöd för henne också. Det är ju alltid tråkigt när sånt händer. aja, for dit med bäckman tobbe sara och frida! Sen var det ju massa andra där också. usch så hemskt! men hon får vila i frid :') nåja, efter att vi hade vart dära så for vi bara runt och gled, stannade på godishuset för att tobbe skulle köpa nå candy och jag skulle köpa en cola =) sen for vi förbi sara för hon skulle in och hämta nå saker. Sen skjutsade bäckman sara till modig, frida hem , sen släppte han av mig och tobbe hemma hos tobbe! Var inte där så länge =) Kom hem för en timma sen typ. Sitter och dricker julmust och äter godis =D Mums! Ska snart gå ner och äta julskinka på hårdbröd! jeppjepp

nu ska jag sociala på msn :)
skriver om ett tag säkert.
puss på er

Inga kommentarer: