lördag 27 december 2008

barnvakt

hej alla glada!
sitter nu hos jennifer och är barnvakt =) Det var perfekt att hon ringde,för jag hade verkligen skittråkigt! Barnen har nu somnat, och jag ska slå på någon bra film :) Tjänade 220kr den här gången =p rätt nice, ska ju bara sitta i typ fem timmar så =p hehe..

saknar min underbara tobias så mycket. att en helg kan kännas så länge utan honom! men snart kan jag pussa på han igen =)

imorgon blir det storheden med mammsen:) Hon skulle på lindex osv. och jag ska på skokanonen och på intersport. Hittade inga skor idag :s eller jag orkade inte leta så mkt, usch.. är less på stan nu=p haha..

det är dom här söta barnen som jag är barnvakt åt;)<3

elias


liv


anton


nog är dom söta allt <3
mina favoriter, alltid!

nu blir det tv.
puss på er.

Inga kommentarer: