fredag 19 december 2008

myskväll


bion var superbra, mest rolig :D garva som ett psyk!! åt på max också.. inte så romantiskt men det sitter bäst i magen ;) Sen efter bion gick vi till ove och rejdun där mamma och pappa är just nu. klockan är två nu? snacka om att dom kommer att vara packade när dom kommer hem.

aja, hos ove och rejdun drack vi glögg och sociala ett tag, sen tog vi bussen hem till mig =) har sett en film, heartbreak kid tror jag den hette, fett bra :) Och nu ligger tobbe och sover :( jag ska nog vänta på mamma och pappa :b kan typ inte somna försän dom har kommit hem.

Pratar med min sötis frida på msn också :) Trevligt =b ska vara med henne imorgon, får se vad vi hittar på för bus. Något iallafall :b

nä, nu ska jag ringa mamma
så vi hörs imorgon, pussar!

Inga kommentarer: