tisdag 9 december 2008

sjuk..

fan, javisst ska man bli smittad. fan också.. men det är säkert för att vi var och åkte madrass åde igår, hade inga täckisar också hade jag bara fingervantar :o så är ju tobbe sjuk också. menmen.. mår så jävla illa så jag orkar inte gå på hockeyn :( och det är ju mot skeå, de kmr vara fett med folk. Men jaja.. inget jag kan göra åt det. Ska fråga mamma om hon är snäll och köper halstabletter åt mig, för jag känner hur halsen börjar rackla, lika bra att börja knarka halstabletter redan nu. Aja, whatever.. ids inte skriva mer. Ska gå ner och försöka äta nå, fast jag har redan gjort ett försök, jag åt en potatis? Köttet smakade skit, iaf för mig. Sen drack jag typ tre klunkar mjölk. Måste fan få i mig någonting. Jag kanske skriver sen, mina händer orkar typ inte.. puss

Inga kommentarer: