lördag 27 december 2008

dålig uppdatering

har inte skrivit på några dagar, kanske för att jag har varit upptagen=p haha.. har spenderat mina dagar på stan både igår och idag :) Hittade typ ingenting, nåra plagg endast. Det var typ inte något jag ville ha egentligen, men när jag har pengar måste jag handla, haha.. det bara är så :) frida sov hos mig inatt också, var trevligt:D låg uppe halva natten och masserade varandras fötter och pratade om allt möjligt.

hmm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva, =D sitter och funderar på vad fan man kan hitta på, kanske blir det att fara ut med frida?=p hihi. Om vi nu kommer på något att göra. Jaja.. justja, min mormor,kusin och morbror har varit här idag och hälsat på :) De var kul, träffar dom inte så jätteofta. =) Sen nu har jag sjungt singstar med sara och lollo, jag kommer nog tappa rösten snart;)

det jag köpte på stan var iallafall:
* en jacka, brun utan på och rosa inuti, everest.
* baggyjeans
* svart tjocktröja
* turkost långt linne
* spetsigt långt linne
* ögonskugga
* armband
* örhängen

ja, det var nog allt?
var så mycket folk på stan..
men orkade knappt gå in i någon affär.

aja, det duger.
men jag saknar min tobbe :(
han kommer hem imorgon, då ska vi mysa <3
min underbara sötaste älskade tobias!

hör av er om det händer nå kul, pussss

Inga kommentarer: