torsdag 25 december 2008

juldagen





idag har jag varit lite överallt och kört skoter med tobbe och hand föräldrar =D det var roligt.. sen efter det for vi till tobbes mormor och åt go fika =) haha..
sen hem till tobbe och tog det lungt ett tag.. sen hem till mig. Så då har vi varit här ett bra tag och spelat gh och sjungt singstar =D hiih.. sen var det meningen att jag skulle sitta barnvakt, men mattias hade typ däckat eller nåå.. eller om han mådde dåligt. kommer inte ihåg. Så det blev inget =) men det var rätt skönt ändå, är så jävla trött! haha..

imorgon ska jag på stan med frida och min lillasyster, kanske händer att vi går med någon fler =) Vi ska iallafall träffa emma inne i stan :b det öppnar iaf klockan 12.. så drar in då. måste hitta något snyggt att ha på mig på nyår ;) aja

tobbe far till kåbdalis imorgonbitti =( åh, kommer sakna honom som ett as! <3<3<3 fast han ska bara vara där tills på söndag, men ändå:( men jag får ha roligt under tiden så går det säkert fort =) orkar inte skriva nå, ska dricka julmust och spela gh med anna :b pusss på er..

orkade inte lägga in massa bilder från julafton, la in bara nå få, ska nog ändå lägga in på pixbox någon dag.. aja, ha en trevlig forsättning!

Inga kommentarer: