söndag 7 december 2008

andra avenyn

fan vad bra det var, såg alla tre avsnitt.. och nu är det jättelänge kvar tills nästa avsnitt, efter nyår och allt.. dom sa typ till våren? hur ska jag kunna vänta så länge. buhu :'( aja.. får väl leva med det.

jag och tobbe for från mig för en halvtimma sedan och nu sitter vi här och ska slå på en film :) Sen ska vi väl sova eller något =b justja.. höll på att börja grina av en film igår, blev så jävla rädd, såg djurkyrkogården. Tobbe lova att inte somna för jag kan verkligen inte se skräckis själv, så somna han till, men då väckte jag han snabbt som attan! Och då sa han att han skulle gå på toa, jag fick ju damp för jag vågade inte se själv! HAHAH =p så jävla feg, så jag bytte kanal;D Så sket jag i att se resten =D så rädd var jag igår ;b jaja.. men vi laddade hem filmen idag så vi kunde se klart den :b haha, den var halvbra, konstigt slut =P Menmen, nu ska jag göra mig klar för sängen=) Sen se film och mysaa <3<3 och imorgon blir det att vara med mandis =b har inte varit med hon på evigheter så det ska bli roligt =b

sweet dreams ;)

Inga kommentarer: