lördag 10 januari 2009

skoter

hej =) idag har jag varit på en skotertur med tobbe,ida & jimmy =) Det var väldigt trevligt. Bortsett från vissa saker. haha.. i början när vi körde så gasa grabbarna på rätt ordentligt så ida ramlar av och flyger ca 4-5 meter. hon fick lite ont i ryggen, men annars gick det bra som tur var :b For till hertsöträsk och grillade korv och drack varm choklad. Sen ville grabbsen fara en sväng själva och köra lite, men efter ett tag kom dom tillbaka, på samma skoter.. haha. Då förstod vi direkt att något hade gått snett. Och det var jimmys styre som hade gått av. Haha, men vi kom på ett sätt att ta oss hem! Jag ida och tobbe satt på samma skoter, och jimmy på sin, så körde jimmy utan att svänga medans tobbe hjälpte till att putta med hans skidor på jimmys skidor. Lite svårt att förklara. Så vi tog oss till tobbe :b sen for ida hem. Tobbe och jimmy gick ut och lagade styret. Sen for jimmy hem, å jag å tobbe for hem till mig och åt kött&potatisgratäng. mums! haha, och min pappa satt bänkad framför tvn och spelade gh, nu har han faktiskt blivit grym:b såg lite roligt ut bara. Nåja, Vi har nyss varit och handlat med tobbes mamma. Lite godis och sånt där gott så vi klarar oss under kvällen ;)

Imorgon blir det att fara och åka snowboard! Har längtat sjukt mycket. Men det tråkiga är att typ ingen åker? Så jag måste väl i värsta fall fara själv =b men jag klarar mig nog. Kanske får med mig min lillasyster. Och förlåt allihopa att jag inte har varit ute så mycket och umgåtts. Men Jag har verkligen sen seg period nu. Och det finns inte så mycket att göra ute på hertsön eller. =( men ska pallra mig ut snart.

jaja.. det ända jag inte vet är om det blir att åka på ormberget eller måttsund? Om jag får med mig någon blir det måttsund, annars drar jag bara en sväng på ormberget så får tobbe hämta mig dära med skotern sen. Om någon vill följa så säg till =)

Nu ska jag lägga mig i sängen med tobbe och se något bra på tv,n. Hoppas det finns någon bra film. Jag kanske uppdaterar sen. Puss





suddiga och mörka bilder..

Inga kommentarer: