onsdag 7 januari 2009

sjunde januari

hej =p sitter just nu i tobbes vardagsrum och nöter lite dator, tobbe ser på slednecks och jag är inte så intresserad av det.. haha. Vi ska fara till mig när det är slut =p åhh, mamma ringde mig för nån timma sen och sa att jag skulle till tandläkarn imorgon klockan 9 och laga en tand :O Mysigt.. kommer vara bedövad hela dagen i käften, fan vad jobbigt. men jag lagar fan inte utan bedövning. aldrig!! nåväl. det går nog bra..

sitter och funderar på vad man ska söka för sommarjobb, jag har två förslag och jag tror att jag iallafall kommer att få ett av dom. Funderar på dagiset som jag har praktiserat på, eller h&m, känner en som jobbar där så jag hoppas att jag lyckas få nått av dom, elr båda =) Ska försöka fixa massa pengar nu. Så jag kan göra nå kul i sommar! men det är bara det att om jag har två sommarjobb, blir det sex veckor, vill ha typ första och andra perioden. hela sommaren rinner typ iväg. Men så är det.

har inga planer för idag typ.. eller ska bara vara hemma iallafall. Måste sova tidigt också, men jag vet att det inte kommer att gå. Men jag måste försöka. Nä nu ska jag ringa mamma och fråga om hon kan hämta oss, ids inte gå i typ 100minusgrader. Inte så lockande. Men jag skriver väl några rader sen, om jag har tillgång till min dator. Min storasyster har lyckats göra så att vi har fått trojanviruset på min dator.. fett less. Men pappa skulle väl försöka fixa den. Men pusss på er så hörs vi sen :D

/madde

Inga kommentarer: