onsdag 7 januari 2009

road trip

tjoho, :b nu är jag hemma och gör inte allt för mycket. Tobbe for hem för ett tag sedan, vi har sett på film och det fick bli : road trip! den var ganska bra =) jag har ätit nyss också, var så jävla hungrig,så jag tog nåra mackor+oboy=) så nu sitter jag bara hära, ska lägga mig tidigt ikväll, och jag trodde att det skulle bli problem men jag tror inte det för jag är trött som ett as :) Funderar på att sammanfatta år 2008? Har inte gjort det ännu och det känns som att jag måste=) Men kommer typ inte ihåg vad jag har gjort =) Får ta mig en tänkare. Nåja, ska lägga in på musik på telefonen också =P

och jag vet inte när jag börjar imorgon? De är ju bra.. Men skitsamma. Ska till tandläkaren 09.10 så far till skolan dirr efter det. Håll utkik för om ett tag har jag nog sammanfattat mitt 2008. Pusssss

Inga kommentarer: