fredag 9 januari 2009

nionde januari

fan vad less jag blir,
nu har jag dragit på mig sjukan..

och imorse när jag skulle gå på toa, så svimmade jag typ..
hela skallen brusade såhär konstigt och allt blev svart.
sen någon sek efter det vaknade jag av att jag stod mot väggen..
asså det var konsigt. går inte att förklara, men usch..

så skippade skolan idag, hade ändå bara två lektioner.
kan lika gärna göra dom hemma. Ikväll ska vi äta god mat <3
och pappa ska laga mat den här gången! haha,men det går nog.
det blir ris & världens goaste gryta ;) det går inte att säga nej.
Men iaf, tobbe kommer nog hit ikväll och ser film med mig.
jag vill bli bättre tills imorgon. För då ska jag iväg & åka skoter :)
Med tobbe&jimmy, och ida?:) Ska bli kul. Det skulle ju även bli
tre plus ute också.. skönt! sen på söndag skulle det bli nollgradigt.
då blir det nog måttsund en sväng skulle jag tro! har lovat mig själv
att åka en sväng i helgen så. Men ja, jag skriver senare..
ska gå och spela gh nu, bye

1 kommentar:

Ida N sa...

du kan räkna med mig imorrn :) kul ska det bli!