torsdag 1 januari 2009

2009

nu är 2008 över och 2009 är här!

skrev nyss ett jävligt långt inlägg, men kom åt någon tangent och allt försvann! Hatar när det blir så. Men skriver ett kortare inlägg nu..

vid halv nio tiden for vi till ida :) sjöng singstar och spelade ölspel + sanning och konsekvens. Men bara sanningfrågorna ;) haha.. hade inte slutat bra med konka frågorna. Så dom uteslöt vi. Sen vid halv tolv började jag ida och anna gå mot stan,medans tobbe och jimmy åkte bil till hertsön för att hämta jocke! Så vi mötte dom i stan just innan tovlslaget, Jag och ida var lite oroliga för att vi inte skulle få våran nyårs puss ;D men dom hann, så jag fick mig en;)

sen gjorde vi några försök att komma in på max utan något resultat. Så Therese(tobbes kusin) fixade skjuts åt oss till någon lokalfest i stan där vart jocke,pekka och några andra var. Men vi drog lika snabbt som vi kom dit. Jag försökte få tag på någon taxi, vilket som var jävligt svårt. Så jag anna och tobbe gick till max, och nu kom vi in! Så anna köpte sig nå mat, sen satt vi där inne ett tag och väntade på att nattbussen skulle gå. Sociala med folk där inne också. Sen vid två gick bussen, så vi var hemma ungefär halv tre. Tobbe bädda ner sig i sängen, men jag gick över till jocke, mamma och pappa var dära :) Sen efter ett tag följde mamma med mig hem. Och strax där efter blev det party, nå kompisar till mamma kom förbi! Dom for väll hem vid fem, så det har varit en sen natt. Jocke följde också hem till oss, och han var så jävla full, så mamma tog fram täcke och kudde åt han så sov han på soffan! haha..

jag och tobbe vaknade halv fem idag. Och jag är forfarande trött.. vi ska se weeds, sen blir det nog att sova! Och imorgon blir det myskväll med godis och annat gott. Men jag skriver imorgon, ska se tv nu. Så puss på er





tobbe är världens bästa pojkvän <3
& anna är världens bästa lillasyster <3
jag älskar er otroligt mycket :)

ett bra avslut på år 2008!

Inga kommentarer: