lördag 31 januari 2009

lördag

hej!
tack för en trevlig kväll igår brudar! Skönt att vara utan pojkvännen någon gång också;) haha. nämen, hde rätt kul igår faktiskt förutom i slutet då alla var sura å griniga :b fick skjuts hem av sandra nån gång, for hem till tobbe och sov direkt!


idag är det lördag och mina planer för dagen och kvällen blir av =b så, nu när tobbes mamma kommer hem, så ska vi äta :) Sen hem till mig så ska jag ta på mig skoterkläder, vi ska alltså iväg och grilla :b fan så gott. Han har ny skoter igen, men det var ju inge ovanligt, den han har nu är fet. men, vi ser ju hur länge den stannar hos tobbe. Eric och emma kanske ska med, det blir trevligt =) Och jag ska då köra, jag har längtat ;) nåja, Sen ikväll klockan nio bli det shan acti =b ska bli så jävla roligt. Men jag skriver sen efter skoterturen, pusss

Inga kommentarer: