onsdag 21 januari 2009

hos älskling




hej =) Nu är det onsdag, och snart är det helg =) fan vad veckorna går snabbt.. så jävla skönt. haha.. sitter med bärbara i sängen och tar kort med camen.. haha, känner mig som 14 igen. (hehe)

kom till tobbe för ett tag sen, han ska snart göra våfflor =D Och till det blir det ju såklart grädde och hallonsylt. fan vad det är gott! är jävligt hungrig! oj, nu kom ju matte hem så nu kan tobbe börja me maten :D Nåja, sen vet ja inte vad som händer. tobbe ska nog och skruva med jimmy. Och jag skulle egentligen fara till måttsund och åka, men jag känner att orken inte finns. Är så jävla trött.. så jag får se hur jag gör Justja, har gjort mina val idag, det fick bli Barn och fritid som första, och som andra blev det omvårdnadsprogrammet.. =p men jag ångrar mig lite nu, så jag skulle få ändra imorgon. Ska sätta media som första,barn&fritid som andra, och op som tredje. De blir bra, så om jag inte kommer in på media, slipper jag bli besviken, för jag vill gå barn och fritid också =b haha..

nä nu ska jag hjälpa tobbe med våfflorna =D
skriver sen. Hehe

Inga kommentarer: