onsdag 14 januari 2009

plaaaaask

vid fem ringde jennifer och sa att vi kunde komma till henne. Så jag och tobbe packa badkläder och gick till hon. Anton skulle bara äta sen skulle vi bege oss till badet. Elias följde också med. Det var väldans trevligt att ta sig ett dopp. Även fast jag bara badade i den lilla bassängen med anton ^^ Men det är inte så passande att bada med en tre åring i stora. Han ville ändå inte =p Sen efter att vi hade badat någon timme så gick vi upp. Jag blev förvånande nog klar före dom och jag som tyckte att jag var seg, så jag stressa sönder. Men jag fick vänta på dom i tio min så.. haha. Iallafall när dom var klara så köpte vi lite fika ;D Gottgott! Sen gick vi hem till jennifer igen, var där och sociala ett tag. Sen hemmåt =) Tobbe for hem för ett tag sen. Jag ska sova hemma idag! :( Fast helt ärligt funderar jag på att fara till han ändå? älskar att sova med min sötnos. Aja, Imorgon är det iallafall hockey .. förlorar luleå blir jag arg. Dom måste vinna!

haha, justja.. tobbe berättade att anton hade vräkt ur sig en liten dum kommentar lite för högt inne i omklädningsrummet.. en gubbe hade stått och bytt om brevid dom, så sa anton högt: Titta vilken hårig gubbe!!! hahaha, asså han är ju för härlig. Min söta lilla anton! haha, herregud ;b

nu ska jag gå ner och äta en macka eller två.
Kanske uppdaterar senare. Puss

Inga kommentarer: