söndag 25 januari 2009

Helgen

ids inte skriva nå mycket om vad jag gjort.. men litegrann.

fredag, då var det skola, och efter skolan var jag med amanda på stan =) följde med henne till ungdomsförmedlingen åså. Sen for vi och fika, sen hem till mig =) så var vi hos mig ett tag, sen for vi hem till henne och gjorde osss klara ;b sen vid 8-9 drog vi till jonna på party =p tyckte det var jävligt kul även fast allt blev som det blev. Slagsmål, bråkade med tobbe osv. Men det med tobbe är löst, ids inte börja tjaffsa om något som hände för flera år sen och vi var inte ens tillsammans. så, bryr mig inte, är bara onödigt! Och så vare ju den där fittan som börja bråka, haha. patetiskt! nåja..

igår tog jag det lungt, var med amanda ett tag åså :) Sen klockan nio, på kvällen då! Så gick jag och tobbe till jennifer. Var barnvakt :) Vi somnade hos henne typ klockan tre? Sen vaknade vi klockan sex på morgonen.. Så vi gick hem, tänkte att det är ju skönare och komma hem och sova! Så de gjorde vi.

Nu idag, vaknade klockan två typ, var trött som fan! åt frulle, och fräscha upp mig lite. Sen for vi hem till tobbe, men var bara där i en timma typ. For till amanda sen och hämtade nåra kläder som jag glömt där sen i fredags =b Så gick jag förbi ica och fyllde på telefonen, eller nä.. det gjorde jag innan jag kom till amanda? haha, aja.. är iallafall hemma nu=) Har blivit sjuk, och det är inte roligt.. ska se på oth nu och bara ta de lungt. Kanske kommer min älskade tobbe hit och ser med mig. får se hur det blir.. nu har jag skrivit för mkt. Så herrå..


tobias johansson, jag älskar dig, så jävla mycket.
vad skulle jag göra utan min prins? puss på dig!

Inga kommentarer: