onsdag 28 januari 2009

onsdag, stan

hej =) Skolan idag gick väl bra, försökte få in det dära med ekvationer i skallen, är inte så bra på det.. men bättre har jag då blivit. Sen vid halv två kom min älskling tobias in till stan :) Gick och åt på dagobert! Gottgott. Sen började vi gå runt på alla möjliga affärer :b Jag hittade mig en kjol,tshirt,tights,halsband,diadem och en hårfärg =) Och tobbe köpte en ring och en tjocktröja =b Så jag har nyss färgat håret, svart! Utväxten åde. Skulle egentligen fara ut med frida ikväll, men jag behövde verkligen färga håret! Justja, jag och tobbe har varit och bokat biljetter till shan atci, komikern =D ska bli kul! kommer skratta så jag får ont i magen! De är på lördagkväll:b , nåja. slänger in nå bilder på det jag har köpt, sen ska jag se ett avsnitt av oth. puss



kjol: gina tricot 149kr
tights: gina tricot 79kr
tshirt: gina tricot 49kr
halsband: cubus 10 kr (ett litet fynd ;)
diadem: glitter 27kr

Inga kommentarer: