tisdag 6 januari 2009

sjätte januari



hej, sov till två idag också, hmf.. imorgon ska jag vakna tidigt. Måste vända på dygnet. Funderar ändå på att fara och åka bräda imorgon, på ormberget eller måttsund, får se hur det blir. Måste ju åka mitt första åk någon gång, förra vintern åkte jag hur mycket som helst. Ska iallafall försöka få med mig tobbe, har aldrig åkt med han, Så det ska bli kul=p kanske min lillasyster joinar också. Vill nån mer följa så säg till =) hehe..

nu är tobbe ute i garaget och skruvar klart det sista. Kanske vi hinner fara ut en sväng ikväll? De är så jävla härligt med skoter. ojoj, men jag måste erkänna att jag saknar sommaren fett mycket. Saknar klubbviken! Det är mitt favorit ställe, åker bort från allting under en helg tex. Solar,badar,bastar,karaoke,god mat,bra sällskap och allt dedär. Fyfan alltså.. men nu är det inte så länge kvar! Nu ska jag lägga ner all energi på skolan, plugga som ett psyk, sen kommer sommarlovet! då man äntligen kan koppla av! och jag är så sugen på att fara utomlands, kanske det blir att fara en vecka i sommar med min älskling och kanske mamma? hon lovade mig förra sommarn, men då brann ju huset så de sket sig. Får hoppas att det blir iallafall. Annars jag och babe kanske far till stockholm nåra nätter eller nå :) Ja, det är ju ett tag kvar, men jag längtar! :) aja, nu ska jag slå på tv,n och se om det finns nå bra. Jag skriver senare. pussar

Inga kommentarer: