lördag 3 januari 2009

...

hej :) Kom hem för inte alls så längesen :b tänkte berätta lite om ikväll. For först ut med frida =) Gick in en snabbis på gården åså, sen gick vi ut för att träffa amandax2 och elleno :b dom skulle ta bussen till sunderby sjukhus, haha.. så vi hakade på, for dit och åkte lite rullstol, (hade lite att göra) haha.. sen kvart över nio tog vi bussen hem igen.. jag gick till jimmy där tobbe rags ida & jimmy var =) Spelade lite spel, gh bland annat.. jag spöa grabbsen i gh, ;) höhö, sen strax innan tolv drog vi till max och åt :D De satt gode fint i magen! Så nu sitter jag hemma hos tobbe óch smälter maten. Ska snart se saw 3 =D blir nog lite godis till filmen också;) Om jag nu orkar äta nåmer.. kanske på ett tag =D Men de som är bra, är att jag inte får ångest efter jag har käkat fetmat & massor av godis. För jag vet själv att jag måste gå upp något kilo, eftersom att jag har gått ner en massa. Blä på det! nåja, nu blir det film&mys,

puss

kan inte andra avenyn börja snart :(
saknar deeeee juuuu

Inga kommentarer: