måndag 26 januari 2009

0761310848

sitter hemma nu.. ikväll har jag varit ut en sväng, behövde få luft! For till ica och köpte nå snarra.. sen följde jag med brudarna till monami för dom skulle äta =) Sen for jag hem, har suttit här framför datorn hela kvällen, sett oth =) Ser fortfarande tog bara en liten paus! iallfall så har jag bestämt mig att fara till skolan imorgon :) De känns lite bättre nu, får hoppas att jag inte mår dåligt imorgonbitti! har bestämt mig för att sitta i bibblo imorgon,lyssna på musik och plugga! Allt går så mycket bättre då jag sitter och jobbar i lugn och ro! Justja, det gick nyss en propp i mitt rum, så hela datorn och alla lampor släcktes, blev livrädd! i någon sekund trodde jag seriöst att något spöke skulle döda mig eller nå. hahaha, jag är som jag är! har nog sett för mycket film ;D

nog om det, måste bara säga att jag är himla glad att jag har hittat tillbaks till mina älskade vänner, ni får mig att må bra. Och jag ska verkligen försöka att få det här året till ett av dom bästa, fast ärligt talat, tror jag aldrig att det kommer slå 2006! vi får väl se:) Nog om det, nu blir det ett avsnitt till. Sen ska jag börja läsa mina sweet valley böcker :b puss och godnatt!

Inga kommentarer: