måndag 5 januari 2009

femte januari

tjo, idag har jag inte gjort nå mycket alls. Vaknade hos tobbe klockan tre.. jag vet, jag bara sover bort dagarna. haha =p men är så jävla trött så jag passar på att sova ut riktigt mycket nu innan skolan så jag orkar :) Ikväll har jag suttit hemma och sett på film, såg först bröloppsfixaren, tror den hette så? De var rätt bra. Sen började jag se 13 snart 30. Men såg inte klart för jag for ut med amanda,ellen och joel =) Vi gick till linus direkt =D=D han har kommit hem nu, och jag är avis :( Jag vill också till usa! Men han hade haft det väldigt bra iallafall :D frida och amandalind var också där :) haha, ååh. jag pajjade linus stoljävel =O hah, den bara braka! Kul var det :D hahah, jaja =P började gå mot tobbe sen efter ett tag, så nu är jag här, och han är i garaget och fixar skotern så vi kan fara ut och köra någon dag :) Men nu ska jag ladda hem ngn bra film, hej så länge!

Inga kommentarer: