söndag 25 januari 2009

<3


hallå =) Var ute en till snabbis ikväll med söt brudarna :) Tog bussen till tobbe klockan nio. Har städat hans rum i typ två timmar? haha.. fattar inte att jag orkade,men det såg verkligen ut som ett bombnedslag. Det tog verkligen på dom krafterna jag har kvar. Är helt slut! Sjukan har ju tagit över också.. Förskyld, feber (inte så mycket dock) plus att hela kroppen är öm! Jag hatar när det är så.. Har fått i mig lite kvällsmat iallafall. Ska ta och borsta tänderna och hoppa i säng! Tobbe har lovat mig massage också eftersom jag har fruktansvärt ont i ryggen! så det ska bli skönt! jag får se hur jag mår imorgon bitti, om det blir skola eller inte! Men om jag är hemma hela dagen imorgon och vilar. Så har jag en chans att bli bättre. för jag behöver tid i skolan och få klart allt. Även fast det går bra, så vill jag ge lite extra! Ska även prova mig på hur man gör dethär med designer! Fast det kommer väl sluta i en katastof! Får väl testa mig fram.. kommer säkert krascha hela bloggen.. haha..


jag skriver imorgon, sov gott!


Inga kommentarer: