fredag 10 oktober 2008

what a wonderful world

tjenixen =p sitter hemma hos tobbe nu, tar det bara lungt :) Jag som hade planerat att fara till sv-stan med alla, men jag ska faktiskt sitta barnvakt :) SÅ DUKTIG ÄR JAG =p den där festen kommer ändå spåra ut fort =p när typ hela luleå ska dit. Haha, nämen.. tobbe kanske ska dit en sväng med jacke :b och kolla läget åså ;b förvånande nog så låter jag han fara dit =p men han måste ju få fara dit om han vill, han ska ändå inte dricka =b han har iaf inte köpt nå. Så då känner jag mig lite lugn ;b haha.. jag är så svartsjuk man kan bli ^^ men så är det efter allt. Nåja, han kanske kommer till jeffan sen =b så då får jag lite sällskap ^^, ska sova hos han iallafall, men jag kommer typ till han 3inatt? Menmen. Nu ska jag pussa lite på min babe ;) Hörs senare.. Pusstjo.

Ha en trevlig kväll allesammans =p
ska bjuda på nå bilder också ^^ haha.





Inga kommentarer: