söndag 19 oktober 2008












hej, :) har inte skrivit någonting.. har varit så jävla död igår. haha, var då hos rebecka :) Hade skitkul. Först åt vi middag, jag rebecka johanna jennifer och maria :) Gottgott. Sen efter det då var klockan typ 10. Då gick vi ut i grillkåtan och spelade spel och drack vin&cider. Det var jättemysigt! Sen Kom det massa annat folk, typ gw, jonte, hedman, fredrik osv, kommer inte ihåg alla namn! men det var trevligt. Satt där inne typ hela natten! vi gick in typ kl 5? Somnade klockan 9:o haha, så vaknade jag klockan tio. For hem åså.. duschade, sen var jag med älskling. vi for och käkade på grillen.. pizza =p det behövdes. Sen på kvällen tog vi det lungt. Såg hockey hemma hos mig med mamma och pappa, men luleå förlora.. typiskt! menmen, orkar inte skriva så mycket.. är trött =p haha.. vi ska till tobbe snart. så jag kan skriva några rader där sen. Aja, slänger in några bilder. puss

Inga kommentarer: