torsdag 30 oktober 2008

torsdag

shuu, glömde att skriva igår =) haha, men jag for iallafall från tobbe när vi hade ätit åså. typ vid tolv eller nå, Så då gick jag hem och duschade,gjorde mig klar och satt vid datorn.. sen där vid halv sex gick jag och mötte frida =) så gick vi hem till mig, gjorde inte så mkt.. satt vid datorn, väntade på min mamma, men då ringde hon och bad mig komma till ica =p så då gick vi dit, så fick jag mina pengar =D Så typ dirr efter det mötte vi amandala =b så gav jag henne pengar för jackan som jag köpte av henne, :b sen gick vi till gårn, massera varandras fötter.. hahaah, det låter inte så fräscht, jag vet.. men det är så jävla skönt ;) sen kom amanda och ellen också, sociala med dom ett tag.. osvosvosv. For till tobbe med nio bussen. Och nu är klockan halv tio. och jag är vaken?=O ohmy.. men tobbe ska till haparanda och hälsa på chrille.. =) dom skulle typ hämta han här kl halv elva =p så då far väl jag hem, ;D vet inte vad som händer idag.. får väl se =) jag skriver senare.. om jag nu inte glömmer.. men det tror jag inte. Pussen

Inga kommentarer: