torsdag 23 oktober 2008

torsdag


aw,på bilden är det mitt söta hus när det hade brunnit =( men nu är det så gott som klart =D det har blivit mkt najs =p jojo.. kom hem från skolan vid 2 typ. Nu sitter jag här och gör ingenting, var nyss ute med hunden! Och har även ätit ett äpple och två mandariner för att jag var så hungrig och vi ska inte äta ännu =p Sen klockan sju är det ju hockey <3 ska då dit med älskling, vi får även gratis hamburgare dära :b för ida är så snäll och skulle ge oss sånnadär biljett grejser. haha, vet inte vad dom heter =D iallafall vad tobbe sa, så det är ju snällt =p Efter hockeyn ska jag nog hem och sova, om jag inte sover hos min babe! Fårse.. Men nu ska jag spela lite gitarr för att fördriva tiden, jag kan uppdatera senare ;D puss

1 kommentar:

Ida N sa...

Det är bara att leta reda på mig så får ni ;)