torsdag 16 oktober 2008

heja heja heja luleå


kom från matchen för ett tag sen, Grabbarna börjar klättra sakta men säkert uppåt ;) Dom vann iallafall med 6-2 mot södertälje! Nu ska dom fanimej vinna mot skeå på lördag också när dom spelar borta. Men ska se matchen på tv hos tobbes morfar =p Annars så gör jag inte så mycket nu, Tänker snart lägga mig i sängen och kolla igenom glosorna en gång. Dom sitter nog i minnet nu. Och ingen bedövad tjockisläpp mera.. tur var ju det, dom sa att den skulle försvinna efter en timma.. men det tog fem och en halv timma =p haha, kunde jävla bita hur hårt jag ville utan att det gjorde ont, rätt kul =D hahaha. Och tobbes mamma var snäll idag,jag fick dolce gabbana parfymen av henne ;b fett gott luktade den, men min mamma blev kär i den ^^, haha. föressten,rebecka fyller år idag.. så grattis till henne min underbara! nåjo, nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt, engelska boken ropar. så jag skriver imorgon efter skolan.. godnatt allihopa. pusspuss/MN

loveyoutobias

Inga kommentarer: