tisdag 7 oktober 2008

tisdag


hej snyggingar. Sitter hemma på lunch nu =) men är typ inte hungrig? Tog mig iallafall två mackor nyss, + oboy =b hehe, Idag är dom flesta barnen på dagis griniga.. liam och lisa grinar konstant. Haha, dom har nog en dålig dag. Men vi är bara 13barn idag på tuvan, några sjuka åså =p men det är bara bra.. för det är mycket att göra.. funderar på att gå lite tidigare tillbaka, för dom behöver hjälp =) hihi, på morgonen var vi då ute, härligt väder :) Jag och liv har lekt i sandlådan, sen tog vi med några andra barn till gungorna =) haha.. å vad jag älskar lilla livan <3 men vill vara med anton också, men han är med dom större barnen! menmen, idag ska tobbe laga go mat :) Vi ska äta potatisgratäng och kött, sitter som bra i magen det ;) Sen ikväll kanske vi drar ut. Får väl se vad som händer. Men nu ska jag ta och byta om, till mjukisbralls åså =p sen kanske jag ska gå tillbaka. Puss!

Inga kommentarer: