tisdag 14 oktober 2008

tisdag

hejhej =p blev lite stressigt imorse, jag och tobbe vaknade typ 07.10 =p och jag skulle duscha,föna håret,sminka mig osv.. och det tar lite tid. Men jag kom inte försent som tur var. Min lärare har då varit på min praktik idag =) som han såg så går det jättebra. Men vi bestämde att jag ska vara där den här månaden ut =P sen vill jag byta och praktisera någon annan stans, inom media.. eller något sånt. hehe, jag har nyss ätit lunch. eller jag åt bara hallonkräm och två mackor. Var inte spec hungrig =p nåja.. mamma och pappa kom nyss hem, med en ny diskmaskin,tvättmaskin och en stor platt tv =p 42tums =p det duger gott och väl! Vi har fått det väldans fint hemma nu, och det är väldigt skönt efter alla omständigheter. Om det någon gång brinner igen, då ska ni få se på någon som är arg! haha.. Men jag ska iallafall snart gå upp till dagiset igen, eller har lunch i en timma till, men allabarn sover nu. Men sen kl fem när tobbe slutar jobbet. Då ska vi fara till frasses och hämta käk, sen hem till han och äta.. och han ska bjuda mig :) hihi, mkt snällt! Men nu tycker jag att jag har skrivit för mycke =p haha, kan skriva några rader senare i eftermiddag. Puss å hej / MN

Inga kommentarer: