söndag 26 oktober 2008

hallå :) Kom just hem, har varit med mamma på storheden osv =p Köpte lite olika, fast jag köpte bara ett par blinkade djävulshorn ;) haha, till halloween. Så köpte jag lite candy också. Igår spenderades kvällen med tobbe,chrille,henri,roboz hos chrille :D hade skit jävla trevligt.. men lika kul var det inte när vi skulle gå till tobbe och sova, det regna som satan och blöt blev vi! och jag har typ börjat bli sjuk, och det får bara inte hända nu när det är lov. Då blir jag arg.. hehe.. Har ätit på mcdonalds med mami också ;> tog en bigmac, fett gott! Och nu ska jag äta ltie daim tårta tror jag? Ska se någon film tills tobbe kommer.. men jag kommer nog att somna direkt jag slår på den. Är så jävla trött! haha, aja.. Ikväll blir det andra avenyn <3 och massa andra trevliga program.. och jag tycker synd om min babe som jobbar hela veckan medans alla andra är lediga! men sånt är livet. Nu ids inte jag skriva nåmer. puss..

Inga kommentarer: