torsdag 9 oktober 2008

torsdag

hellu, for inte till skolan idag, har sån jävla värk i magen och mår illa :( stackars lilla mig. Haha, Igår så hade jag ju praktik,sen när jag kom hem så tog jag de bara lungt, men sen drog mamma med mig ut på storheden, for bla på dollarstore =p jag tkr det är skitkul att vara där :D haha, men jag köpte bara godis ;) mumma! sen for vi vidare till rusta,willys osv =p sen skjutsade mamma mig till ica, så var jag med emma :) vi gjorde inte så mkt, träffade folk,pratade åså=p sen kom tobias också, för han skulle ju sova hos mig, så då gick vi hem där vid 8 typ? för det var så jävla kallt ute, Så när vi kom hem, satt vi i soffan med mammsen och pappsen, drack varm choklad och åt chokladkaka =p det var feting najs. Menmen, nu ska jag göra det där killtestet, för skojs skull. hörsdå. Puss

Inga kommentarer: