torsdag 9 oktober 2008

godnatt

sitter hos min underbara älskling just nu. Kom hit för ca en timme sedan =) För han har varit på hockey, och jag kunde inte gå:( jag mår fortfarande dåligt. Och det här var fan den bästa matchen än så länge sa tobbe, eller ja, det klart.. dom har ju förlorat hela tiden, och nu vann dom med 8-2 =p sjukt bra. haha, menmen, det kommer fler matcher :b När jag har varit hemma så har jag bara sett på film, såg två stycken, A walk to remember och ps i love you. båda var bra, men a walk to remember var bäst :) Jag grät till den, haha.. den var så söt :) och nu sitter jag bara här, vi har nyss ätit kvällsfika, jag ska ta och borsta tänderna snart, sen ska jag lägga mig brevid älskling, mysa &se tv. Ska nog dra mig från datorn nu, för jag är nå jävulst trött, och jag ska till skolan img. Så puss&godnatt

tobias, jag är så galet kär i dig. du är bara min sötnos <3
föralltid babe ;) man kan inte släppa taget om en sån som du!

Inga kommentarer: