onsdag 15 oktober 2008

go and fuck yourself, biatch!

hallåhallå.. Idag har jag varit duktigt och pluggat engelska.. gick fan bra, kul var det också. Eftersom min lärare sa att jag är uppe på vg nivån så ska jag fan satsa =p Efter det for jag och tobbe och köpte lite snarra.. gott var det. Har kvar massa, men är absolut inte sugen nu! Och imorgon fyller becka år =) Kanske far förbi henne innan hockeyn om jag hinner.. för hon kommer inte hem försän halv 6. Och hockey börjar sju.. men annars ska jag vara med henne i helgen =) hitta på nå roligt :b hih. Och jag ska ju till tandis imorgon, så måste sluta lite tidigare.. sen efter det blir det att plugga lite, sen äta sen dra iväg till hockeyn :b dom möter södertälje tror jag att det va? aja, ska då dit med älskling. Men jag skriver imorgon. Ha det bra så länge. Ska slänga in nå grejs här nere också. Godnatt!

Associationsleken: (skriv det första ord du tänker på)
Grön: gräs
Paris: hilton
USA: vet inte?=o
Elvisp: grädde
Krulligt: hår
Alkohol: öl
Skräckfilm: the ring
Skitfilm: världsreporter
Dricka : cola
Destruktiv: ?
Varmt: sommar
Döden: lik
Begravning: kista
Bröllop: vit klänning
Sommar: sol
Djurpark: djur
Vinterlek: snöbollskrig
Godis: salt
Mardröm: död
Skönt: hahah, säger precis som amandalind! tänker inte skriva det här, hah
Vass: kniv
Smycke: halsband
Politik: suger
Paris Hilton: min näsa.. HAHA
Syslöjd: tyg
Pyssel: sax
Växt: blomma
Picasso: tavla
Musik: take a bow
Ost: äckligt
Frukt: äpple
Kusin: emma
Doft: tobbes parfym
Pizza: kebab
Gott: godis
Äckligt: spya =O
Härligt: sommar

Inga kommentarer: