måndag 6 oktober 2008

måndag


nu är det måndag igen. Fast det gör inte mig så mycket, veckorna bara rusar fram nu förtiden =p skönt! Idag har jag varit på skolan, gjorde lite engelska,matte,so och svenska :b sen där på slutet var vi klara.. satt och ritade haha, så jyrki kom och sa att vi fick gå hem :) och då var klockan bara halv två? jajamen. Har degat framför tvn sen jag kom hem, skönt att bara ta det lungt! har verkligen ingen lust att göra något idag.. Vill bara slappa! Tobbe är hos sin mormor och morfar, han hjälper hans morfar i garaget =) Ska följa med till honom sen. Ska sova där inatt. Och imorgon är det praktik=p lika bra det för det är skolfoto img, och jag ska inte vara med :b haha! Ska ta och så en pling nu till min älskling. Jag kan skriva senare om jag har tråkigt. Och om ni undrar varför jag har gjort en ny blogg. Är för att jag blev less på den andra! japp! Ska slänga in någon lista också =p aja. puss.

Inga kommentarer: