måndag 6 oktober 2008


Har du...
Förnekat förintelsen? va?
Följt Skilda världar? förut ja.
Sagt nej till ett samlag? Jodå
Snott någons mobiltelefon? nej?
Varit medvetslös? jaa
Gjort nåt riktigt dumt? jo,nog har jag.
Gjort nåt du verkligen ångrar? jo, vem har inte.
Blivit full på ett släktkalas? inte precis full,
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad från en krog? Nej
Varit full på julafton? Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Nej
Slagit sönder en tv? Nej
Önskat att du var det motsatta könet? hah, jo, säkert
Fått barn? nej, men vill :( haha!
Åkt ambulans? nop
Gjort nåt riktigt olagligt? nja, ne det tror jag då inte.
Fått din mamma att gråta? jo=/ och det är hemskt.
Blivit polisanmäld? ja
Slagit ner någon? inte ner
Slagit någon blodig? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja,det har väl alla
Skämts över din bästa kompis? Nej
Ätit från en papperskorg? men uh. aldrig.

Senaste person som...
Sov i din säng: tobbe
Såg dig gråta: tobbe
Fick dig att gråta: en äcklig liten bög.
Du delade en drink med: ingen aning
Du gick på bio med: minns inte, eller typ fridap fridaå henke palt osv.
Du gick på stan med: lillsis
Skällde på dig: bra fråga
Skickade ett e-mail till dig: blogg

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: ja det klart.
Bråkat med ditt husdjur: haha,nja blir irriterad på hunden ibland.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nee


Extra stuff...
Tar du droger: nej och det kommer aldrig att hända.
Dricker du: jo
Vem är din bästa vän/-ner: bästa å bästa vet jag inte. men det finns många bra.
Vad är du mest rädd för: att dö.
Vilka kläder sover du i: trollor
Vart vill du gifta dig: ingen aning,
Vem hatar du verkligen: tänker jag inte nämna här. men dom flesta vet.
Varit kär: ja, och jag är det nu <3
Kör du bil: övningskör
Har du ett jobb: nej, men vill ha.
Gillar du att ha folk omkring dig: jodå, men inte alltid

Favorit...
Rum i huset: mitt
Typ av musik: olika
Parfym: paris hilton&lily prune
Månad: maj
Sten: dontknow

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: nej
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: börjar bli
Sjungit: jo
Sagt "Jag Älskar Dig": absolut, till tobias <3
Velat säga till några att du älskar dem: nja, tror ej de?
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: jo
Kramat någon: ja
Kysst någon: ja
Haft sex: nope

Senaste...
Låt du hörde: minns inte haha.
Film du såg: wanted
Drink du köpte: nja, jag håller mig till öl.
Sak du stal: stjäl inte.
Mat du åt: köttbullar och makaroner.

Inga kommentarer: