tisdag 28 oktober 2008

I'm exactly where I'm supposed to be now

godkväll.. kom hem för inte alls längesen, eller ja hem till tobbe =p mitt andra hem;) haha.. har haft en trevlig kväll. Gick och mötte amandalind först, Och då träffade vi även linus,elleno och camilla =p satt och pratade ett tag,sen for camilla och ellen =p så då var linus med oss.. var på gården och spelade spel åså, bara hade det allmänt trevligt. Sen lite senare träffade vi emma och mange, följde dom på ica och köpte nå godis =) jag köpte en cola,turkisk peppar påse och tuggummin =p typ en drog;) haah.. sen tog vi det lungt med dom ett tag, sen gick vi in på gården och fula oss med kondomer, fråga mig inte varför ;D vi hade väl lite att göra.. sen när vi gick ut så träffade vi fridaaa :D hon följde med in på gården så spelade vi ett spel.. men hann inte spela klart för gårn stängde kl 9.. så då gick vi upp mot busshållsplatsen och dom väntade med mig tills min buss kom, ides inte gå till tobbe.. =p Så vi satt där och pratade åså, sen kom kom busssen och nu sitter jag hos tobbe och knaprar på mitt godis ;D Ska se om det finns nå bra på tv.. tobbe lär ju sova snart eftersom att han ska upp och jobba, men jag är då fan inte trött =p så tv,n får göra mig trött ;D men nu ska jag sociala lite på msn.. jag skriver imorgon när jag har vaknat=p vet inte vad som sker imorgon.. så det återstår att se. Så sov gott..

/madde

Inga kommentarer: