lördag 11 oktober 2008

lördag

tjulu, Vaknade för en stund sen =p har sovit litegrann nu iaf.. Jennifer kom inte hem försän fyra typ=p Så jag for aldrig till tobbe och sov =p haha, Jag somnade hos jennifer typ vid halv tre? orkade inte vara vaken nåmer.. Men sen kom hon hem så då for jag =p slockna dirr jag kom hem. Och nu sitter jag här, har nyss duschat =p ska väl snart börja göra mig klar så att jag inte slösar bort hela lördagen! Jag ska till boden med tobbe och hans föräldrar :) vi ska kolla på hundvalpen dom ska få=p sött! Sen vet jag inte vad som händer? kanske far ut och äter eller nå=) tjäna lite cash igår, iallafall 200=p så det var ju bra. Men nu ska jag dra, ska föna håret & välja kläder osv =p jag skriver några rader senare. Puss och hej ;) /MN




visst var vi bruna =p haha.. saknar <3

Inga kommentarer: